رونالدینیو: دیگر بازی های تیم ملی برزیل برای من جذابیتی ندارد!

رونالدینیو: دیگر بازی های تیم ملی برزیل برای من جذابیتی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل در سال های نه چندان دور به انتقاد از وضعیت تیم ملی فعلی این کشور پرداخت.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو یا همان شاعر دنیای فوتبال که در دوران بازی خود با حرکات منحصر به فرد و خارق العاده در ترکیب تیم ملی برزیل و باشگاه هایی مثل بارسلونا و میلان جادو می کرد به انتقاد از عملکرد تیم ملی فوتبال برزیل در سال های اخیر پرداخت. رونالدینیو در همین رابطه در شبکه اجتماعی خود نوشت: " دیدن بازی های تیم ملی برزیل یک لحظه غم انگیز برای افرادی مانند من است که فوتبال برزیل را دوست دارند. انرژی داشتن برای تماشای بازی‌های این تیم بسیار سخت است. این شاید یکی از بدترین تیم‌ های سال‌های اخیر باشد زیرا هیچ رهبر قابل احترامی ندارد و بازیکنان آن همگی در سطح متوسط هستند و هیچ ستاره ای وجود ندارد."

رونالدینیو در ادامه نوشت: " من از بچگی فوتبال را دنبال می‌کردم، حتی خیلی قبل‌تر از اینکه به بازیکن شدن فکر کنم، و هیچوقت شرایطی به این سختی ندیده بودم. این پیراهن فاقد عشق، فاقد جسارت و از همه مهمتر فاقد فوتبال زیبای همیشگی ما است. من از چیزهایی که اخیرا در تیم دیدم خجالت زده هستم و برای همین من همینجا انصراف خود را از دیدن بازی های تیم اعلام میکنم و هیچ کدام از بازی‌های برزیل در کوپا آمریکا رو تماشا نمی کنم و هیچ بردی را هم جشن نمی گیرم."

۱۰۰۹