رونالدینیو وارثش در تیم ملی برزیل را معرفی کرد

رونالدینیو وارثش در تیم ملی برزیل را معرفی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل از نیمار جونیور ستاره باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان وارئش در تیم ملی برزیل نام برد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو در سال 2005 موفق به دریافت جایزه توپ طلا شد و در جام جهانی 2002 نیز به قهرمانی رسید. این بازیکن تکنیکی یکی از اسطوره‌های سلسائو به شمار می‌رود و از زمان بازنشستگی‌اش، برزیل نتوانسته یک بازیکن در حد و اندازه‌های او داشته باشد. 

به نقل از مارکا، از ساعت 04:30 به وقت تهران دو تیم برزیل و آرژانتین از چهارچوب مرحله فینال کوپا آمریکا 2021 به مصاف هم خواهند رفت و رونالدینیو معتقد است که نیمار می‌تواند کمک شایانی به این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش انجام دهد. او درباره این ستاره بیست و نه ساله گفت: "بله بدون شک او وارث من است. نیمار بازیکن اصلی تیم و اسطوره خیلی از برزیلی‌هاست. او هنوز قدرت تکنیکی و شوت‌زنی خود را از دست نداده و دیدن او در زمین، لذت بخش است."

رونالدینیو همچنین درباره امباپه نیز گفت: "او مرا به یاد رونالدو می‌اندازد. من عاشق این بچه هستم. واقعا بازیکن خوب و با استعدادی است. او همه موارد لازم برای بردن جایزه توپ طلا را دارد. از دیدن بازی او کنار نیمار، لذت می‌برم. به نظرم پاری سن ژرمن باشگاه خوبی برای بازیکنان بزرگ است."

4416