عملکرد نیمار در تیم ملی برزیل بهتر بوده یا رونالدینیو؟

عملکرد نیمار در تیم ملی برزیل بهتر بوده یا رونالدینیو؟

پایگاه خبری فوتبالی - با نزدیک شدن به شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر، نگاه ها به شکل ویژه ای روی تیم ها و ستاره هایشان است و باید دید که آن ها به چه شکل در این رقابت ها عمل می کنند.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور در حال حاضر یکی از ستاره های با سابقه تیم ملی برزیل به حساب می آید. نیمار در این جام جهانی به دنبال قهرمانی در رقابت ها به همراه تیم ملی برزیل است چرا که نیمار تاکنون در این تورنمنت به قهرمانی نرسیده است و اکنون قهرمانی در این بازی ها امری بسیار مهم برای او است.

نیمار جونیور از سال ها قبل همواره با رونالدینیو مورد مقایسه قرار گرفته است اما آیا عملکرد نیمار در تیم ملی برزیل بهتر بوده یا رونالدینیو؟

اگر بخواهیم از لحاظ تیمی این قضیه را بررسی کنیم، می بینیم که عملکرد تیم ملی برزیل در زمانی که رونالدینیو در این تیم توپ می زد بسیار بهتر بوده است چرا که برزیل در آن زمان قهرمان جام جهانی، جام کنفدراسیون ها و جام ملت های آمریکای جنوبی شده است اما در دوران بازی نیمار برزیل تنها در جام کنفدراسیون ها به قهرمانی رسیده است و زمانی که در جام ملت های آمریکای جنوبی به قهرمانی رسید نیمار در آن بازی ها غایب بود.

اما از لحاظ فردی عملکرد نیمار بهتر بوده است. نیمار در 121 بازی، 75 گل به ثمر رسانده و 55 پاس گل داده است اما رونالدینیو در 97 بازی 33 گل زده و 24 پاس گل داده است.

1470