فراهانی: مشکلی بابت کاهش دستمزدم ندارم

فراهانی: مشکلی بابت کاهش دستمزدم ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ برتر، مشکلی بابت کاهش دستمزدش ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میلاد فراهانی در ارتباط با وضعیت بازیکنان گل‌گهر در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: ما در این مدت که بازی‌ها تعطیل شده است، از لحاظ روحی و آمادگی بدنی ضرر کردیم و چاره‌ای هم نداریم. این وضعیت در همه کشورها حاکم است و خیلی از مردم درگیر با ویروس کرونا هستند. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس ریشه‌کن شود تا مردم زندگی طبیعی‌شان را ادامه دهند.

وی درباره بحث تعطیلی قطعی بازی‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است و اگر بازی‌ها برگزار شود، آنهایی که درگیر برگزاری بازی‌ها هستند با خطر بزرگی مواجه خواهند شد. فعلاً که زمان ریشه‌کن شدن بیماری کرونا مشخص نیست و با این وضعیت بهتر است که لیگ برتر را تعطیل کنند و همه چیز از فصل آینده شروع شود. 

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که آیا با نیمه‌کاره ماندن مسابقات موافق کاهش دستمزدش است یا خیر، خاطرنشان کرد: هر چیزی اصول خاص خودش را دارد و من مشکلی بابت این موضوع ندارم. ما دو سوم بازی‌ها را انجام دادیم و باشگاه‌ها می‌توانند با بازیکنان صحبت کنند و در این زمینه به توافق برسند. به‌هرحال این وضعیت در همه لیگ‌ها وجود دارد و امسال یک شرایط خاص به وجود آمده است.

1984