فراهانی:‌ ترس از کرونا تیم گل گهر را فرا گرفته بود

فراهانی:‌ ترس از کرونا تیم گل گهر را فرا گرفته بود

خبرگزاری فوتبالی-  دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌ در روزهای ابتدایی ترس از کرونا تمام تیم را فراگرفته بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  فارس، میلاد فراهانی در مورد شرایط تمرینی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: چند وقتی است که تمرینات‌مان را شروع کردیم البته در روزهای اول با کمی حاشیه مواجه شدیم که به خاطر همین تست‌های کرونا بود. اما خوشبختانه بعد از تست دوم جواب همه بازیکنان منفی شد. شرایط ما اکنون نسبت به قبل خیلی بهتر است و خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شد 7 یا 9 بازیکن گل‌گهر کرونا دارند، اظهار داشت: شایعات زیاد بود ما را هم به ترس انداخته بودند، ترس کل تیم گل‌گهر را فرا گرفته بود. شرایط برای تک‌تک بازیکنان خیلی سخت بود زیرا احتمال می‌دادند که آلوده شده باشند. اما خوشبختانه  تست بعدی کرونا منفی اعلام شد.

فراهانی در مورد اینکه شایعه شده بود که گل‌گهر زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده است، گفت: تمرینات شروع نشده بود اما جلسه‌ای با پزشک تیم داشتیم که برای ما توضیحاتی ارائه کرد پزشک تیم برای ما خیلی زحمت کشید. ما روز 2 خرداد آمدیم و تست خون دادیم و رفتیم. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از بازیکنان گل‌گهر تست کوپر گرفته شده است، گفت: بله، این تست را همه دادیم که اینترنتی بود. حسین ترابپور مسئول گلرهای تیم ما است و زیر نظر ایشان تست را انجام دادیم و به صورت جداگانه تست را انجام دادیم و برای مربیان فرستادیم.

دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان در مورد درخشش دروازه‌بان دیگر این تیم مقابل استقلال و اینکه کدامیک دروازه‌بان اول هستید، گفت: تصمیم‌گیرنده در این زمینه حسین ترابپور و مجید جلالی هستند. همه ما برای گل‌گهر بازی می‌کنیم و می‌خواهیم که این تیم در لیگ موفق شود. البته در ابتدای فصل شرایط‌مان سخت بود اما با گذشت زمان بهتر شدیم. همه برای موفقیت گل‌گهر تلاش می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گل‌گهر در لیگ برتر خواهد ماند یا نه، گفت: قطعاً با تلاش بازیکنان این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.

فراهانی در مورد اینکه رقابت در انتهای قعر جدول سخت‌تر است صدر جدول است، عنوان کرد:‌ ما سال اولی است که در لیگ اول حضور داریم اما شرایط‌مان ایده‌آل است. بازیکنان با هم هماهنگ هستند و هم قسم‌ شده‌ایم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. 

دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه پرداختی‌های باشگاه گل‌گهر به بازیکنان خوب است، گفت: بین 65 تا 70درصد قراردادها به بازیکنان پرداخت شده حالا کمی بالا پایین شده است اما از نظر مالی خدا را شکر شرایط گل‌گهر خوب و ایده‌آل است. من هم برای اولین یا دومین سال است که در تیمی که شرایط مالی خوب دارد بازی می‌کنم. چون هر تیمی رفته‌ایم شرایط مالی‌اش خوب نبوده است.

وی در مورد مطالباتش از نفت تهران گفت: من از نفت خیلی طلب دارم و دنبال طلبم هستم اگر کسی را سراغ دارید که می‌توانید این پول را بگیریم به من بگویید.

7413