فراهانی: برابر شهر خودرو انگیزه زیادی دارم/ با آمدن جلالی نظم فوتبالی گل‌گهر بهتر شد

فراهانی: برابر شهر خودرو انگیزه زیادی دارم/ با آمدن جلالی نظم فوتبالی گل‌گهر بهتر شد

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد فراهانی، دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: برابر شهر خودرو انگیزه زیادی دارم و امیدوارم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشم.

به گزارش فوتبالی، میلاد فراهانی در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط فعلی گل‌گهر و نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر گفت: متأسفانه شرایط تیم ما خوب نیست و نتایج خوبی نگرفتیم. اگر در چند بازی گذشته یک برد به دست می‌آوردیم قطعاً شرایط بهتر می‌شد و باید این وضعیت را تغییر بدهیم. لیگ امسال هم واقعاً سخت است و برای نتیجه گرفتن باید بیشتر تلاش کنیم.

وی درباره اینکه گل‌گهر بعد از آمدن جلالی هم نتوانسته است بردی به دست بیاورد، تصریح کرد: با آمدن جلالی نظم فوتبالی ما بهتر شد و رفته رفته به چیزی که می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌شویم. البته تیم ما در این فصل بدشانسی هم آورده و می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی برابر شهر خودرو در پیش خواهد داشت، خاطر نشان کرد: بازی کردن مقابل شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) خیلی سخت است. ما با تیم باکیفیتی روبه‌رو می‌شویم، ولی هدف‌مان این است که با انجام یک بازی خوب امتیاز بگیریم.

فراهانی با ابراز خرسندی از تقابل با تیم سابقش اظهار داشت: این بازی برای من جذابیت‌های خاص خودش را دارد. برابر تیم سابقم انگیزه زیادی دارم و امیدوارم عملکرد خوبی در این مسابقه داشته باشم.

7655