فراهانی: لیگ را با مشخص کردن قهرمان، تمام کنند

فراهانی: لیگ را با مشخص کردن قهرمان، تمام کنند

پایگاه خبری فوتبالی-دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های ایران باید همینجا با مشخص کردن قهرمان، تمام شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، میلاد فراهانی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این روزهایش، اظهار داشت: در قرنطینه هستم و به صورت اختصاصی تمرین می کنم اما این تمرین باعث نمی‌شود تا از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشیم. به شکلی خودمان را سرگرم می کنیم، تا زمانی که به صورت گروهی تمرین نکنیم وضعیت خوبی نخواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه به نظرش سرنوشت این فصل لیگ برتر باید چه شود؟ گفت: با شرایط موجود و بیماری که در تمام جهان وجود دارد خوب نیست که بخواهیم لیگ را برگزار کنیم. مدیران باید با هم تصمیم بگیرند و یک شرایط مشترک را ایجاد کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، ادامه داد: منطقی نیست که بخواهیم لیگ را از اول شروع کنیم، بهتر است که همین جا لیگ را تمام و قهرمان را هم مشخص کنیم. در بلاتکلیفی هستیم و حوصله همه سر رفته است.

 فراهانی در پایان در خصوص اینکه آیا حاضر است باقی مانده قراردادش را نسبت به بازی های مانده لیگ ببخشد؟ گفت: مشکلی از این نظر وجود ندارد. ما تا الان ۸۰ درصد بازی ها را انجام دادیم و حاضر هستم به شخصه اندازه این ۸۰ درصد پولم را بگیرم و بقیه را ببخشم. بالاخره ما هم مثل مردم هستیم و سلامتی برای همه ما اولویت دارد.

7655