فراهانی: هدف ما حفظ گل‌گهر در لیگ برتر است

فراهانی: هدف ما حفظ گل‌گهر در لیگ برتر است

خبرگزاری فوتبالی- دروازه بان تیم گل گهر سیرجان گفت: هدف بازیکنان و کادرفنی حفظ گل‌گهر در لیگ برتر فوتبال است و امیدوارم در این راه موفق باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، میلاد فراهانی در خصوص بازی روز یکشنبه تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: می‌دانیم سپاهان تیم بزرگ و قدرتمندی است و آنها نیازی به تعریف و تمجید من ندارند، مخصوصاً وقتی مقابل این تیم در اصفهان بازی می‌کنید شرایط سخت‌تر می شود.

وی ادامه داد: ما در این مدت از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل رسیدیم و از نظر فنی هم هماهنگ شدیم و می خواهیم تفکرات کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم. هدف ما این است که حداقل یک امتیاز از بازی با سپاهان بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در در مورد اینکه آیا این تیم می تواند در نهایت در لیگ برتر بماند یا خیر؟ گفت: امسال لیگ برای ما سخت بود و خیلی سختی کشیدیم. طول کشید تا هماهنگ شویم اما با تلاش همه روز به روز بهتر شدیم و نتایج بهتری گرفتیم. الان تمام هدف ما این است که گل گهر را در لیگ برتر نگه داریم.

فراهانی افزود: ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم. اتفاقاً تیم خوبی هستیم به خاطر همین می توانیم در لیگ بمانیم تا سال آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر شروع لیگ خوشحال است یا خیر؟ تاکید کرد: کارما فوتبال است و در این مدت که فوتبال بازی نکردیم همه چیز برای ما بد بوده است.

7413