فراهانی: شرایط گل گهر از این بهتر می شود

فراهانی: شرایط گل گهر از این بهتر می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- گلر گل گهر معتقد است این بازیکنان با هماهنگی بیشتر می توانند همه هواداران را به آینده امیدوار کنند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه، میلاد فراهانی پس از پایان بازی برابر نساجی گفت: ما تازه به لیگ برتر آمدیم و به همین دلیل شرایط ویژه ای داریم. باید آرام آرام با این شرایط کنار بیاییم تا بتوانیم به شرایطی که می خواهیم نزدیک شویم. امروز بازی سختی برابر نساجی داشتیم و انشالله روز به روز بهتر می شویم.

او درباره بازی ادامه داد: من فکر می کنم می توانستیم از ضدحملات و موقعیت گل هایمان استفاده کنیم و نتیجه خوبی بگیریم اما حریف ما هم تیم نساجی بود، از تیم های بزرگ و قدرتمند لیگ برتر و خداراشکر که توانستیم در زمین خودمان به اولین امتیاز مان برسیم و مطمئن باشید شرایطمان بازی به بازی بهتر خواهد شد.

دروازه بان سیرجانی ها درباره امید هواداران این تیم به موفقیت در لیگ برتر گفت: قطعا هواداران سیرجان باید به آینده این تیم امیدوار باشند. ما بازیکنان خوبی داریم و می توانیم در آینده با هماهنگی بیشتر بازی های بسیار خوبی ارائه دهیم. هواداران مطمئن باشند می توانیم نتایج بسیار خوبی در آینده برای آنها بگیریم.

7413