دنیل مالدینی: دیگر کرونا ندارم/ الگو؟ پدرم و زلاتان

دنیل مالدینی: دیگر کرونا ندارم/ الگو؟ پدرم و زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی –  فرزند پائولو مالدینی با تایید سلامتی‌اش اعلام کرده زلاتان ابراهیموویچ و پدرش، الگوهای او در فوتبال هستند.
به گزارش فوتبالی، چندی پیش خبری مبنی بر ابتلای پائولو مالدینی و فرزندش به ویروس کرونا منتشر شد که با توجه به محبوبیت این اسطوره ایتالیایی همه را در بهت و اندوه فرو برد. حال دنیل مالدینی اعلام کرده حال خودش مساعد است و هیج نشانی از کرونا در او دیده نمی‌شود.
دنیل مالدینی با بیان اینکه دیگر اثری از کرونا در بدنش باقی نمانده و می‌تواند تمرین کند در یک لایو اینستاگرامی گفت: حال من خوب است. دیگر هیچ نشانی از کرونا ندارم و تمرینات شخصی‌ام را آغاز کرده‌ام.
دنیل مالدینی دو اسطوره و الگو در زندگی‌اش دارد. پدرش و زلاتان ابراهیموویچ. او می‌گوید: ابراهیموویچ به من توصیه‌های فراوانی کرده. هم مربوط به داخل زمین هم مربوط به بیرون از زمین. میراث پدربزرگ و پدرم برایم مسئولیت پذیری بوده و به تحت فشار قرار داشتن در سن پایین عادت پیدا کرده‌ام.
دنیل درباره اولین حضورش در ترکیب که با تساوی ۱-۱ مقابل ورونا همراه شد گفت: در سرم احساس آرامش می‌کردم و تمرکزم روی بازی بود اما سن سیرو به من حس خاصی داد و بهترین تجربه‌ ورزشی ام بود.

دنیل مالدینی ۱۸ ساله در میلان شماره ۹۸ را بر تن می‌کند.

1101