زلاتان ابراهیموویچ با پیام جدیدش دوباره سوژه شد

زلاتان ابراهیموویچ با پیام جدیدش دوباره سوژه شد

خبرگزاری فوتبالی - همه می دانند که زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان شخصیت خاصی دارد که به شدت مغرور است و اصلا اهل حرفهای متواضعانه نیست. آخرین پیام توییتری وی هم این را نشان می دهد.پ

به گزارش فوتبالی، زلاتان که در اخرین مراحل فوتبال خود بسر می برد در حال حاضر در تیم میلان توپ می زند. این مهاجم از روز 25 می دجار مصدومیت شده است اما امروز بالاخره در تمرینات گروهی شرکت کرد و می تواند در بازی یکشنبه آینده مقابل رم به میدان برود که بازی مهمی برای روسونری ها برای پیشروی در جدول فوتبال ایتالیاست تا بتوانند به کسب سهمیه اروپایی امید داشته باشند.

میلان و رم یکشنبه آینده در سن سیرو با هم بازی می کنند. زلاتان پس از اولین تمرین خود با روسونری ها پس از یک ماه، تصویری از خودش در کنار هم تیمی هایش منتشر کرد اما جمله ای که در توصیف این تصویر منتشر کرده با واکنش های زیادی همراه شده است. زلاتان با بالا بردن ارزش خودش گفته است:" خداوندگار و شاگردانش!"

زلاتان همیشه پیام های غرور آمیزی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و خیلی از هواداران فوتبال به خاطر مغرورانه بودن پیام هایش او را سوژه می کنند اما با این وجود او عقب نمی کشد و همچنان این پیام های عجیب را به اشتراک می گذارد.