پسر ستین: نیمار، لطفا به بارسلونا ملحق شو!

پسر ستین: نیمار، لطفا به بارسلونا ملحق شو!

پایگاه خبری فوتبالی - لارو ستین پسر سرمربی بارسلونا در اینستاگرام به سوال یکی از کاربران در مورد بحث پیوستن نیمار ستاره پاریسن ژرمن به بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مخاطبان لارو از او پرسیده بود که آیا دوست دارد که نیمار به بارسلونا ملحق شود و این بازیکن که در تیم محلی سن آندرو توپ می زند، در جوابش گفت:" به نظرم نیمار بهترین است. به همین خاطر باید بگویم که نیمار، لطفا به بارسلونا بیا!"

البته لارو خیلی سریع مجبور شد که این پاسخ را از صفحه اینستاگرامش حذف کند چرا که احتمالا سیاست نقل و انتقالات مدیران بارسلونا را تحت الشعاع قرار داده است. نام نیمار در تابستان قبلی نیز پیرامون بارسلونا مطرح شده بود و حالا به نظر می رسد که دوباره مدیران بارسا در تلاش هستند تا ستاره برزیلی پاریسن ژرمن را به خدمت بگیرند.

از سویی کیکه ستین سرمربی بارسلونا نیز اخیرا در تمجید از نیمار گفته بود :" او بازیکن بزرگی است که می تواند تفاوت ایجاد کند."

با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحران مالی تیم ها خیلی بعید به نظر می رسد که بارسا پیشنهادی بالاتر از 100 میلیون یورو برای نیمار بدهد و احتمالا این انتقال با مبلغی بسیار پایین تر جوش خواهد خورد.