رسمی / بوندس لیگا هم مقابل کرونا زانو زد

رسمی / بوندس لیگا هم مقابل کرونا زانو زد

پایگاه خبری فوتبالی-  این روزها ویروس کرونا وارد قاره اروپا شده و کشورهای مختلف اروپایی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است. 

به گزارش فوتبالی، این اتفاق قطعا برروی مسابقات ورزشی هم تاثیرگذار بوده و برگزاری بازیها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است؛ در روزهای اخیر مسئولان لیگ های مختلف اروپایی از ایتالیا ، اسپانیا گرفته تا هلند و پرتغال تصمیم به به تعویق انداختن مسابقات لیگ هایشان گرفتند و امروز مقامات لیگ یک فرانسه، لیگ برتر انگلیس و مسئولان یوفا هم اعلام کردند که رقابتهای لیگ فوتبال انگلیس و وفرانسه و لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برای مدتی برگزار نخواهد شد و تنها لیگی که تا به این لحظه هنوز مقامات آن تصمیم به تعطیلی موقت نگرفته بودند، بوندس لیگای آلمان بود؛ اما ساعاتی قبل بالاخره آلمانی ها نیز این بحران را پذیرفته و حکم به تعویق رقابت های فوتبال در این کشور دادند.

تا امروز قرار بود بازی های بوندسلیگا و لیگ های دسته پایین تر در این کشور برگزار شود و خبری از لغو مسابقات به چشم نمی خورد، اما بالاخره فدراسیون فوتبال این کشور نیز خطر شیوع ویروس کرونا را پذیرفته و حکم به تعویق مسابقات تا اواسط فروردین داد.

حالا و طبق اعلام مقامات فوتبال آلمان، بازیهای بوندس لیگا تا روز 2 آوریل (14 فروردین) از ترس از شیوع بیشتر ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده است. در بیانیه منتشره در این باره می خوانیم:« با اطلاع از اخبار امروز در رابطه به ویروس کرونا و افراد مشکوک مبتلا به این ویروس که در ارتباط مستقیم با بوندس لیگای یک و دو هستند، رئیس لیگ فوتبال آلمان تصمیم گرفت تا بازیهای هفته بیست و ششم بوندس لیگای یک و دو را به حالت تعلیق در بیاورد.»

در عین حال، مسئولان مربوطه دوشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهند داد و این احتمال وجود دارد که این روند تعلیق بعد از 14 فروردین نیز ادامه بیابد.

 

 6363