هرتابرلین، قهرمان بوندس لیگای پس از کرونا!

هرتابرلین، قهرمان بوندس لیگای پس از کرونا!

خبرگزاری فوتبالی – اگر مبنای لیگ آلمان را فقط بازی‌های پس از دوران قرنطینه بدانیم، هرتابرلین در صدر جدول قرار می‌گیرد.
به گزارش فوتبالی،  بوندس لیگای آلمان اولین لیگ معتبر اروپایی است که فوتبال در آن جریان یافته است. این بازی‌ها در هفته ۲۵ متوقف شده بود اما هم‌اکنون و پس از پایان دوران قرنطینه و تعطیلی فوتبال، ۲ هفته از این بازی‌ها برگزار شده است.
در جدول فعلی، بایرن مونیخ اول است و دورتموند با ۴ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته اما نکته اینجاست تعطیلی چه تغییری در شرایط فنی تیم‌ها ایجاد کرده و اگر معیار فقط بازی‌های پس از تعطیلی کرونا باشد کدام تیم می‌تواند در صدر قرار گیرد؟
پس از تعطیلی کرونا شالکه بدترین تیم بوده و اگر یک جدول جدید در آلمان تشکیل شود آن‌ها با ۰ امتیار و تفاضل منفی ۷ در رده هجدهم قرار می‌گیردند. دیگر تیم‌های بدون امتیاز یونیون برلین، اینتراخت فرانکفورت و ماینتز خواهند بود. پادربورن که یکی از گزینه‌های سقوط است تا امروز ۲ امتیاز کسب کرده و در این جدول در رده دوازدهم قرار می‌گیرد. مونشن گلادباخ با ۳ امتیاز هفتم خواهد بود و لاپیزیگ ۴ امتیازی در رده پنجم قرار می‌گیرد.
بایرن مونیخ با ۶ امتیاز از دو بازی با تفاضل گل مثبت ۵ در رده چهارم قرار می‌گیرد، لورکوزن سوم است، دورتموند با تفضل گل بیشتر رده دوم را از ان خود می‌کند و هرتابرلین هم با دو برد و تفاضل گل مثبت ۷ در صدر قرار خواهد گرفت.
به این ترتیب هرتایی که در جدول کلی بوندس لیگا در رده یازدهم قرار دارد را می‌توان قهرمان بوندس‌لیگا پس از کرونا دانست.

1101