نفوذ کرونا به بوندس لیگا؛ تست بازیکن پادربورن مثبت شد

نفوذ کرونا به بوندس لیگا؛ تست بازیکن پادربورن مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پادربورن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تست کرونای لوکا کیلیان، مدافع جوان این باشگاه، مثبت اعلام شده است. 

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که مسئولان لیگ فوتبال آلمان امروز بالاخره بعداز مدتی کش و قوس پذیرفتند که برگزاری رقابتهای بوندس لیگا  را به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در آلمان به تعلیق در بیاورند.

حالا و ساعاتی بعد از اعلام خبر رسمی تعویق مسابقات بوندس لیگا، باشگاه پادربورن از مثبت بودن تست کرونای لوکا کیلیان بازیکن جوان تیمش خبر داده است. در بیانیه منتشره می خوانیم:«سلامت بازیکنان برای ما در اولویت قرار دارد. در همکاری مستقیم با مقامات محلی، معاینات دقیقی در مورد ابتلای بازیکنان تیم به ویروس کرونا به عمل آمد و شرایط همه بازیکنان و کادر فنی مورد بررسی قرار گرفت .»

در ادامه این بیانیه می خوانیم:« لوکا کیلیان در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت تیم را همراهی نمی کرد.روز شنبه همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم تست کرونا خواهند داد.»

کیلیان 20 ساله فوتبالش را در تیم پایه ای بوروسیا دورتموند آغاز کرد و در سال 2019 به پادربورن پیوست. او که بازیکن تیم ملی زیر 21ساله های آلمان نیز هست در این فصل مجموعا 13 بار در بوندس لیگا برای تیمش به میدان رفته بود.

بدین ترتیب لوکا کیلیان اولین بازیکن شاغل در بوندس لیگا است که تست کرونای او مثبت اعلام شده است. این خبر در حالی منتشر شده که درصورت لغو نشدن بازیهای این هفته بوندس لیگا، پادربورن می بایست کمتر از 24 ساعت دیگر به مصاف فورتونا دوسلدورف می رفت.

 

 

 6363