شهر مادرید در محاصره هواداران منچسترسیتی

شهر مادرید در محاصره هواداران منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران باشگاه منچسترسیتی از ساعاتی پیش در مرکز شهر مادرید تجمع کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعات ابتدایی امروز، تعدادی از هواداران باشگاه منچسترسیتی وارد شهر مادرید شده اند و اکثرشان در پلاسا مایور، میدان مرکزی شهر مادرید و اطراف آن گرد هم جمع شده اند و از آفتاب شهر مادرید لذت می برند.

در عین حال این هواداران پرچمهای باشگاه سیتی را از تراسهای بارها و رستورانهای اطراف پلاسا مایور آویزان کرده اند. مجموعا 3300 هوادار منچسترسیتی برای تماشای بازی امشب تیمشان مقابل رئال مادرید به پایتخت اسپانیا سفر کرده اند.  در عین حال در طول روز تعدادی از هواداران سیتی هم پای مجسمه فلیپه سوم در مرکز میدان مایور هم پرچمهایی را آویزان کردند.

در طول روز چهارشنبه، شهر مادرید و به ویژه مرکز این شهر به رنگ آبی آسمانی درآمده بود و البته تا لحظه انتشار این گزارش، خبری از درگیری یاهرگونه شلوغی مخابره نشده است و هواداران هر یک از دو تیم در کمال آرامش و احترام تیم موردعلاقه شان را تشویق می کنند. 

دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی ساعت 23.30 به وقت ایران در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. البته اقدامات امنیتی شدیدی هم در مناطق مرکزی شهر مادرید برای کنترل هواداران سیتی درنظر گرفته شده است.

6363