ترکیب رسمی رئال مادرید - منچسترسیتی؛ جنگ تمام عیار در سانتیاگو برنابئو

ترکیب رسمی رئال مادرید - منچسترسیتی؛ جنگ تمام عیار در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی- یک جنگ تمام عیار بین شاگردان کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،‌ دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی برای سومین فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا و در مرحله حذفی به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در دیداری حساس از دور رفت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند. کهکشانی‌ها و سیتیزن‌ ها برای سومین فصل متوالی است که در لیگ قهرمانان با هم دیدار می‌کنند. سال گذشته نیز این دو تیم له مصاف هم رفتند اما با این تفاوت که دو تیم در دو سال گذشته در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها دیدار کرده بودند. یکی از عجیب ترین رقابت های این دو تیم در همین مرحله در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رقم خورد یعنی جایی که رئال مادرید با خلق یک بازگشت خاطره انگیز در بازی برگشت شاگردان پپ گواردیولا را حذف کرد و حالا این بازی به نوعی تکرار همان دیدار خاطره انگیز محسوب می شود.

در این دیدار کایل واکر و ناتان آکه از تیم منچسترسیتی غایب هستند و تیبو کورتوا و  داوید آلابا نیز غایبان لوس بلانکوس هستند.

ترکیب دو تیم در بازی امشب به شرح زیر است:

رئال مادرید : لونین ،کارواخال،رودیگر، مندی ، چوامنی، کاماوینگا ،والورده، کروس ، بلینگام، رودریگو ، وینیسیوس جونیور
 
منچسترسیتی: اورتگا ،استونز، دیاز، آکانجی، رودری، گواردیول، سیلوا، فودن، کواچیچ، جک‌گریلیش، هالند


۱۰۰۹