پیغام خواهران رونالدو به ساری: با کریس در نیفت

پیغام خواهران رونالدو به ساری: با کریس در نیفت

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی کشورش در بازی با لیتوانی بود و با هت تریکی تماشایی مرد شماره یک میدان لقب گرفت. این درحالی است که او این روزها، شرایط سختی را پشت سرمی گذارد و اخیرا انتقادات زیادی درمورد شرایط فیزیکی اش به گوش می رسد.

به گزارش فوتبالی، در همین شرایط و درجریان بازی یوونتوس مقابل میلان، رونالدو عصبانیتش را از تعویض شدنش بروز داد و همین باعث ایجاد دلخوری هایی شده و حتی برخی از هواداران یووه هم علیه اش موضع گیری کرده اند. دراین میان منتقدان هم حسابی دست به کار شده و از کریس یک دل سیر انتقاد کرده اند؛ به عنوان مثال فابیو کاپلو در صحبتهایی اعلام کرده که رونالدو سه سالی است که هیچ بازیکنی را دریبل نکرده و از ساری تمجید کرده که شجاعت نیمکت نشین کردن کریس را داشته است.

حالا و دراین میان، خواهران کریس رونالدو با بهره گیری از نمایش خوب و خیره کننده برادرشان در اردوی تیم ملی پرتغال فرصت را غنیمت شمرده اند تا پاسخگوی منتقدان شوند. کاتیا خواهر کریس رونالدو  با انتشار تصویری از کریس رونالدو این پیغام را نوشته:« با او در نیفتید. باعث غرور خواهر هستی.» و از سوی دیگر الما دیگر خواهر رونالدو هم با نوشتن جمله دیگری در این راستا واکنش نشان داد است. او نوشته:« خدا ناامیدت نمی کند. و حالا؟»

در هفته های اخیر کریس رونالدو در دوبازی اخیر تیمش دو بار تعویض شده. دراین میان مائوریتسیو ساری سرمربی یووه دلیلش برای تعویض کردن کریس را خستگی این ستاره پرتغالی عنوان کرده. یکی از این بازیها، مصاف یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان اروپا بود که با تساوی 0-0 دنبال می شد. دراین بازی سرمربی یووه کریس را روی نیمکت قرار داد و داگلاس کاستا توانست با گلزنی در لحظات پایانی توانست صعود یووه به دور بعد را قطعی کند.بازی دیگر مصاف یووه مقابل میلان بود که رونالدو در آن دیدار چندان در جریان بازی نبود و ساری او را از زمین بیرون کشیده و دیبالا را روانه میدان کرد و دیبالا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

6363