پرتغال 6 – لیتوانی صفر: رونالدو به 98 گل ملی رسید!

پرتغال 6 – لیتوانی صفر: رونالدو به 98 گل ملی رسید!

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو هت‌تریک کرد و پرتغال توانست لیتوانی را شش بر صفر ببرد. آنها با یک پیروزی در روز آخر مسابقات مقدماتی یورو 2020، به این بازی‌ها صعود می‌کنند. صعود اوکراین از این گروه به عنوان تیم اول قطعی شده است و پرتغال با 14 و صربستان با 13 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

رونالدو که در دو بازی اخیر یوونتوس تعویض شده بود، در ترکیب ثابت پرتغال قرار گرفت. او در دقیقه 7 پس از خطای سائولیوس میکولیوناس روی او، پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد.

رونالدو در دقیقه 22 با شوتی تماشایی از گوشه محوطه جریمه، گل دوم را زد. در ادامه داور یک پنالتی روی ریکاردو پریرا اعلام کرد اما پس از مشورت با دستیارش، نظرش را برگرداند.

پرتغال در دقیقه هفت نیمه دوم به گل سوم رسید. شوت زاویه‌دار پیتزی با برخورد به تیر افقی و عمودی دروازه گل شد.

پاسینسیا روی سانتر برناردو سیلوا گل چهارم را زد و این بازی‌ساز منچستر سیتی هفت دقیقه بعد با ضربه‌ای زمینی خودش گل‌زنی کرد.

رونالدو هم با یک ضربه کات‌دار دیگر گل ششم را به ثمر رساند. او در اواخر مسابقه فرصتی عالی مقابل دروازه داشت که توپ را به بالای دروازه زد.

رونالدو به این ترتیب به آمار 98 گل ملی رسید و با زدن دو گل مقابل لوکزامبورگ می‌تواند به دومین عضو باشگاه صدتایی‌ها تبدیل شود. تنها علی دایی در لیست گل‌زنان ملی بالاتر از اوست.

8444