ایتالیایی ها: توپ طلای امسال مال کریس رونالدو است

ایتالیایی ها: توپ طلای امسال مال کریس رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه ایتالیایی کوریره دلوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس، فاتح توپ طلای سال 2019 خواهد شد. این روزنامه برای اثبات گزارشش مثالهای متعددی آورده که از جمله آنها می توان به مصاحبه اخیر مجله معتبر فرانس فوتبال که هرساله جایزه توپ طلا را اهدا می کند اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، خبرنگار فرانس فوتبال امروز به شهر تورین سفر کرده تابا کریس رونالدو گفتگویی را انجام دهد (این گفتگو فردا به طور کامل منتشر خواهد شد) و امروز جزئیاتی از آن در رسانه های ورزشی انتشار یافته. این روزها نبرد اصلی برای فتح توپ طلا بین کریس رونالدو، لیونل مسی و ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول جریان دارد و برنده این جایزه روز دوم دسامبر (یازده آذر) اعلام خواهد شد. 

این روزنامه ایتالیایی در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که توپ طلای امسال به کریس رونالدو خواهد رسید تا او فاتح ششمین توپ طلایش شود و بدین ترتیب از رکورد پنج توپ طلای مسی عبور خواهد کرد. مسی امسال فاتح جایزه د بست فیفا و کفش طلا شد. دراین میان روزنامه ایتالیایی ایل مساجرو هم به این گمانه زنی ها دامن زده.

برخی دیگر از رسانه های ایتالیایی البته به این نکته اشاره کرده اندکه گفتگوی فرانس فوتبال با کریس رونالدو (که در جریان یک مراسم شام درتورین انجام شد و فابیو پاتریچی مدیر ورزشی یوونتوس هم در آن حضور داشت) هیچ ارتباطی با توپ طلا ندارد و اینها فقط گمانه زنی هستند.

6363