خبر خوش برای رونالدو: عصبانی شدی ولی محروم نمی شوی

خبر خوش برای رونالدو: عصبانی شدی ولی محروم نمی شوی

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار این هفته یوونتوس مقابل میلان، کریس رونالدو ستاره پرتغالی بینکونری درزمانی که تعویض شد با عصبانیت و نارضایتی زمین مسابقه را ترک کرد و انتظار می رفت که محرومیتی برای او درنظر گرفته شود.

به گزارش فوتبالی، اما واکنش کریس جریمه ای را برایش به همراه نداشته و او نه با محرومیتی مواجه خواهد شد و نه به پرداخت جریمه نقدی محکوم خواهد شد. در جریان بازی دیشب دو تیم یوونتوس و میلان، مائوریستیو ساری در شرایطی که بازی 0-0 دنبال می شد، کریس رونالدو را از ترکیب تیمش بیرون کشید و پائولو دیبالا را به جای او روانه میدان کرد و کریس با چهره ای ناراضی و درهم زمین را ترک کرد. در نهایت یووه با نتیجه 0-1 دراین بازی به پیروزی رسید.

امروز کریس رونالدو در اولین واکنش بعد از رفتار تندش ، تصویری را در اینستاگرام منتشر کرده و نوشت:« بازی سخت، برد مهم.»

حالا هم سران باشگاه یوونتوس اعلام کرده اند که جریمه ای را برای کریس رونالدو به خاطر رفتار ناشایستش با سرمربی تیم درنظر نخواهند گرفت. دراین میان، مائوریتسیو ساری سرمربی یووه هم واکنش تندی نسبت به رفتار کریس نشان نداده و درمورد رفتار کریس گفت:« باید از کریس تشکر کرد؛ چون او به رغم آنکه در شرایطی آرمانی قرار نداشت، خودش را به این بازی رساند. در ماه گذشته کریس درناحیه زانو احساس درد می کرد و این مشکلاتی را برایش ایجاد کرده بود.»

حالا و با تعطیلی بازیهای باشگاهی، کریس رونالدو به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق خواهد شد و دربازیهای تیم ملی کشورش مقابل لیتوانی و لوگزامبورگ از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 حضور خواهد یافت.

 

6363