ساری تصمیم نهایی را درمورد کریس رونالدو می گیرد

ساری تصمیم نهایی را درمورد کریس رونالدو می گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس روز سه شنبه در صحبتهایی اعلام کرد که در روز چهارشنبه تصمیم خواهد گرفت که آیا کریس رونالدو در شرایط مناسبی برای حضور در بازی تیمش مقابل رم قرار دارد یا خیر.

به گزارش فوتبالی یوونتوس و رم چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم پایانی کوپا ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و ساری در آستانه این دیدار حساس اعلام کرده که کریس رونالدو اگرچه شرایط خوبی دارد و می تواند در 3 بازی در یک هفته به میدان برود،اما این خود اوست که باید در موردحضور یا عدم حضور کریس در زمین تصمیم گیری کند.

اینطور به نظر دارد که ساری قصد دارد تا به رونالدو استراحت دهد و هرزمان که رونالدو احساس ناراحتی کند و درد اندکی داشته باشد، او را مجبور به حضور در زمین نمی کند. هفته گذشته کریس رونالدو در بازی تیمش درمرحله یک هشتم پایانی جام حذفی ایتالیا مقابل اودینزه به میدان نرفت. ساری درمورد احتمال حضور کریس در بازی با رم گفت:«  چهارشنبه صبح با رونالدو صحبت خواهم کرد و بعد تصمیم می گیرم که آیا او مقابل رم بازی کند یا خیر.»

ساری البته ترکیب اصلی تیمش برای بازی با رم را اعلام نکرد ولی اینطور به نظر می رسد که دراین بازی تیمش را با سه مهاجم روانه میدان خواهد کرد. او در بخش دیگری از صحبتهایش اخبار خوبی برای هواداران تیمش داشت. ساری در کنفرانس خبری اش اعلام کردکه خوان کوادرادو به روزهای اوجش بازگشته و تب و لرز دست از سر او برداشته و الکس ساندرو هم بعد از مصدومیتی که در بازی با پارما گریبانگیرش شده بود دیگر احساس درد ندارد ولی حضورش دراین بازی هنوز قطعی نیست.

6363