لینکر : کاش قبل از بازنشستگی یک داور را کتک می زدم

لینکر : کاش قبل از بازنشستگی یک داور را کتک می زدم

پایگاه خبری فوتبالی- گری لینکر ستاره سابق فوتبال بریتانیا و باشگاه بارسلونا در گفتگویی جذاب با روزنامه گاردین صحبتهای جالب توجهی را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، لینکر در سن 58 سالگی همچنان می تواند تیترهای جالبی را برای خبرنگاران خلق کند. مهاجم بارسلونا در طول سالهای 1986 تا 1989 که حالا یک کارشناس جنجالی تلویزیونی است همواره صادقانه نقطه نظراتش را مطرح می کند.

او در گفتگو با روزنامه گاردین به مرور کارنامه فوتبالی اش پرداخته و با یادآوری دوران کودکی گفته:« خاطراتی که از کودکی به یاد دارم این است که در حیاط پشتی خانه مان همیشه فوتبال بازی می کردم.» او در مورد روزهای دوران فوتبالی اش به این نکته اشاره کرده که هرگز از زمین چمن اخراج نشده و این برای خود او هم حیرت آور است:« دوست داشتم که قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال یک داور را کتک می زدم. با گذر سالها همیشه توجهم به این نکته جلب می شد که من هرگز حتی یک کارت زرد هم نگرفته ام. البته من یک بازیکن مقدس و بی عیب و نقص نبودم. سه سال در فوتبال اسپانیا بازی کردم؛ در لیگی که از راست و چپ بازیکنان کارت می گرفتند و یک معجزه بزرگ بود که من حتی یک کارت زرد هم نگرفتم. حتی مردم با من شوخی می کردند و به من می گفتند:"چرا یک داور را کتک نمی زنی؟" این سوالی احمقانه بود ولی شاید جذاب می شد که اگر در آخرین بازی ام در دنیای فوتبال چنین کاری می کردم.»

لینکر در طول عمر فوتبالی اش مجموعا 567 بازی با پیراهن تیمهای لستر، اورتون، بارسلونا، تاتنهام، باشگاه ژاپنی ناگویا و تیم ملی انگلیس برگزار کرد و حتی یک بار هم از داوران کارت زرد یا قرمز نگرفت.

6363