لینکر: لستر فینال جام حذفی را ببرد اشک می‌ریزم!

لینکر: لستر فینال جام حذفی را ببرد اشک می‌ریزم!

پایگاه خبری فوتبالی – گری لینکر، مجری محبوب کشور انگلیس که سابقه بازی در تیم لسترسیتی را دارد اعلام کرده در صورت برد لستر در فینال جام حذفی سعی می‌کند جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، امشب در فینال جام حذفی تیم لستر به مصاف چلسی خواهد رفت تا قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. گری لینکر، مجری مشهور دنیای فوتبال که سابقه حضور در تیم لستر را دارد درباره این بازی حرف‌های جالبی بیان کرده است.

لینکر که توانسته در سال ۱۹۸۲ به همراه لستر توانست به نیمه نهایی جام حذفی برسد در گفت و گویی اعلام کرده: معمولا هنگام پخش بازی‌های نگران نمی‌شوم و هنگام بازی به عنوان بازیکن هم هنگام بازی نگران نبودم اما حالا زمان مشاهده بازی‌ها و مخصوصا فینال جان حذفی عصبی و نگران خواهم شد. بعد از بازی شرایط سخت خواهد بود زیرا پس از سوت داور به سراغ من می‌آیند. اگر پنجمین فینال را شکست بخوریم باید احساساتم را پنهان کنم (که این کار را می‌کنم) اما سخت‌ترین کار هنگام برنده شدن خواهد بود. برای نگه داشتن خودم و جلوگیری از ریختن اشک‌ها مشکل خواهم داشت.

لینکر در ادامه افزود: در سال‌های دور برخی اوقات احساساتی می‌شدم. همان طور که زمانی که لستر در سال ۲۰۱۶ قهرمان لیگ شد و احساساتی شدم اگرچه که آن شب برنامه‌ای نداشتیم. امیدوارم پس از بازی امشب مشکلی نباشد.

1101