اظهار نظر عجیب گری لینکر، درباره احتمال تغییر پست بلینگام در آینده

اظهار نظر عجیب گری لینکر، درباره احتمال تغییر پست بلینگام در آینده

پایگاه خبری فوتبالی – جود بلینگام، شروعی رویایی را در رئال مادرید تجربه کرده است و موفق شده تا در 12 بازی، 11 بار گلزنی کند و گری لینکر، باور دارد که او می‌تواند در ادامه دوران فوتبالی‌اش، پست خود را نیز تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، به ادعای گری لینکر، بلینگام می‌تواند پس از بازنشستگی هری کین، مهاجم نوک جدید تیم ملی انگلیس شود. بلینگام فصل جدید را با عملکردی خیره کننده برای تیم باشگاهی و ملی اش آغاز کرده است. این هافبک 20 ساله، تا به اینجای فصل و پس از انتقال گران قیمتش از دورتموند به رئال مادرید، آمار درخشان 11 گل در 12 بازی را به ثبت رسانده است. او همچنین در جریان پیروزی 3-1 انگلیس مقابل ایتالیا درخشید، پیروزی که باعث شد تا این تیم با وجود دو بازی باقی مانده، جواز حضور در رقابت‌های یورو 2024 را کسب کند.

گری لینکر، با اشاره به شروع بسیار خوب بلینگام در این فصل گفت:" جوری که او در رئال، کار خود را شروع کرده، دست گرت ساوتگیت را باز می‌گذارد. اگر اتفاقی برای هری کین بیفتد، یا پس از اینکه هری که 30 سال دارد، به فوتبال خود پایان داد، جود می‌تواند به عنوان مهاجم نوک بازی کند، یا حتی به صلاحدید سرمربی، به عنوان شماره 9 کاذب. او در حال حاضر از هر توپی گل می‌سازد و حتی گل‌های ساده ای که من می‌زدم را به ثمر می‌رساند. او در چند بازی گذشته برای انگلیس، به عنوان بازیکن شماره 10 بازی کرده است و همچنین قابلیت بازی در پست شماره 8 را نیز دارد. او احتمالا کامل ترین بازیکن انگلیسی است که تا به حال دیده ام و هنوز 20 سل سن دارد."

2102