گری لینکر: مسی انسان نیست

گری لینکر: مسی انسان نیست

سایت رسمی فوتبالی - گری لینکر معتقد است که مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده و شبیه انسان ها نیست. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی آرژانتین جدا از تاثیر شگفت انگیز خود در نیوکمپ همچنان به درخشش شخصی خود در دنیای فوتبال نیز ادامه می دهد. رقابت طولانی با رقیب همیشگی، کریستیانو رونالدو، این بازیکن را همیشه با انگیزه نگه داشت و باعث شد که این دو بازیکن در یک دهه، 10 توپ طلا و سایر افتخارات را بین یکدیگر تقسیم کنند. بحث ها پیرامون بهترین بودن هر یک از این دو فوتبالیست همچنان ادامه دارد اما به نظر می رسد که لینکر در این انتخاب شکی ندارد. مهاجم سابق بارسلونا معقد است که مسی توانایی های فرازمینی دارد. او به بارسا تی وی گفت: " او بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است. به نظر می رسد که او هم زمان که در حال بازی در زمین فوتبال است، فضای بازی را از دور می بیند. او انسان نیست. او هرگز نیازی به تحریک نداشته و مثال بی نظیری برای هر جوانی است که فوتبال بازی می کند یا می خواهد در هر ورزشی فعالیت کند. "

مسی و بارسلونا روز چهارشنبه در رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام می روند. این دیدار پس از نمایش ناامید کننده تیم والورده در سه هفته اخیر برگزار می شود که هیچ پیروزی برای آنها به دنبال نداشته است. لینکر معتقد است که بارسلونا همچنان از تیمی قدرتمند و مربی خوبی برخوردار است. او اضافه کرد: " آنها تیمی دارند که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است. این موضوع می تواند در رقابت ها به آنها کمک کنند. مربی این تیم تداوم و یکپارچگی را به گروه اضافه کرده است. "

لینکر که در دوران بازی خود با پیراهن تاتنهام نیز به میدان رفته باور دارد که هر دو تیم می توانند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کنند. بارسا در اولین دیدار خود در این رقابت ها موفق شد به لطف هت تریک لیونل مسی با نتیجه 4 - 0 برابر پی اس وی آیندهوون به پیروزی برسد اما تیم پوچتینو در دقایق آخر بازی با دریافت دو گل با حساب 2 - 1 برابر اینترمیلان شکست خورد. 

1070