گریزمان: این فصل بارسا آنقدر خوب است که انگار کد تقلب بازی کامپیوتری دارد!

گریزمان: این فصل بارسا آنقدر خوب است که انگار کد تقلب بازی کامپیوتری دارد!

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی جدید بارسلونا، معتقد است که این تیم در فصل 20 - 2019 به قدری خوب است که انگار کد تقلب در بازی های کامپیوتری را دارد.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی جام جهانی چند روز قبل و پس از پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی از سوی باشگاه بارسلونا از اتلتیکو مادرید جدا شده و به قهرمان لالیگا پیوست. او به تیمی پیوست که خط حمله بسیار قدرتمندی دارد و حالا باید در کنار لیونل مسی، لوییس سوارز، عثمان دمبله و فیلیپه کوتینیو برای حضور در زمین رقابت کند. گریزمان از حضور در کنار هم تیمی های جدید خود هیجان زده است و در گفتگو با مارکا اظهار داشت: " بارسلونا تیمی ساخته که انگار کد تقلب در بازی های کامپیوتری را دارد. لوییس سوارز، مسی، دمبله، فرنکی دی یونگ عالی هستند. ما تیم خوب و بازیکنان بزرگی داریم. این مربی است که تصمیم می گیرد چه کسی به میدان برود. آماده هستیم تا از خودمان لذت ببریم و هواداران و خودمان را در تمام طول فصل خوشحال کنیم. "

گریزمان درباره هیجان بازی در کنار مسی گفت: " بله بازی در کنار او واقعا جذاب است.و من خوشحال هستم که می بینم او هر روز چطور بازی می کند. و در تمرین چه کارهایی انجام می دهد. من می خواهم در تمرین کنار او باشم و تلاش می کنم کارهای او را تکرار کنم یا به سبک خودم انجام دهم و او را در بیرون و درون زمین بیشتر بشناسم. آماده هستم تا هرکاری برای مسی، باشگاه و سایر بازیکنان انجام دهم. "

1070