ژائو فلیکس:کریس، کریس است و من ژائو فلیکسم

ژائو فلیکس:کریس، کریس است و من ژائو فلیکسم

سایت رسمی فوتبالی- دوران جدیدی در کارنامه ورزشی ژائو فلیکس آغاز شده است. این بازیکن پرتغالی به عنوان خرید جدید اتلتیکومادرید معارفه شد و اولین جلسه تمرینی اش را با این تیم برگزار کرد. فلیکس 19 ساله حالا عنوان گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه اتلتیکو را یدک می کشد و پیراهن شماره 7 این تیم را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان مراسم معارفه فلیکس، تعدادی از چهره های اسطوره ای باشگاه اتلتیکو نیز حضور داشتند. فلیکس درادامه گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران انجام داد که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*روزهای اول حضورت در اتلتیکو به چه ترتیب سپری شدند؟

واقعا راضی هستم و انگیزه های زیادی دارم تا کارم را دراین تیم آغاز کنم

*قیمت بالای انتقالت، به تو انگیزه می دهد؟

این اعداد و ارقام، فقط بحث بازار نقل و انتقالات است . من تمرکزم را روی بازی کردنم می گذارم و کار خودم را انجام خواهم داد وتلاش خواهم کرد تا به باشگاهی که برایش بازی می کنم، کمک کنم

*اولین روز حضور دراتلتیکو چطور بود؟

از من استقبال خوبی به عمل آمد و دوست دارند که من سریعتر در تیم جا بیفتم. امیدوارم همه چیز به خوبی ادامه بیابد.

*تو گران قیمت ترین بازیکن پرتغالی هستی

من به بحث اعداد و ارقام توجهی نمی کنم. فقط می خواهم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و به تیمم کمک کنم

*در جام بین المللی چمپیونز کاپ با رئال مادرید بازی خواهید کرد.

بازی کردن مقابل رئال مادرید که تیم بزرگی است، فوق العاده خواهد بود. از آنجا که من بازیکن اتلتیکو هستم، این بازی ویژه ای خواهد بود. چون رئال رقیب مستقیم ماست. این  تورنمنت خیلی خوبی است که به ما کمک می کند تا خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم.

*دوست داری تا درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با بنفیکا هم گروه شوید؟

بله دوست دارم، به شرطی که هردو تیم صعود کنند. دوست دارم مورد محبت هواداران بنفیکا قرار بگیرم و دوباره با هم تیمی های سابقم دیدار کنم. 

*اخیرا چه پیغامهایی دریافت کردی؟

همه برایم آرزوی موفقیت می کنند. من با تمام اعضای بنفیکا ارتباط خوبی دارم و توانستیم با هم فصل را به بهترین نحو ممکن و با فتح جام به پایان ببریم. والدینم و برادرم که در پرتغال بازی می کند مرا در مادرید تنها نخواهند گذاشت.

*آیا از کریس راهنمایی خواستی؟

کریس بازیکن بزرگی است. او درحال حاضر بهترین بازیکن دنیا و شاید حتی تاریخ است. در تیم ملی او با من در مورد مادرید صحبت می کرد. کریس رونالدو شهر مادرید را خیلی دوست دارد و من اینجا هستم تا تاریخ خودم را رقم بزنم و از من به عنوان ژائو فلیکس یاد شود؛ کریس، کریس است و من ژائو فلیکسم

*با رفتن گریزمان، فشارها برروی تو بیشتر می شود؟

اصلا درگیر این بحثها نمی شوم. گاهی وقتها حرفهای خوبی می زنند و گاهی حرفهای منفی. من اصلا روی این مسائل تمرکز نمی کنم و فقط می خواهم بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم تا بهترین بازیها را برای تیمم انجام دهم.

6363