رسمی: بنفیکا و خرید د توماس از رئال مادرید

رسمی: بنفیکا و خرید د توماس از رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه بنفیکا رائول د توماس را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت. ساعاتی بعد از فروش ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید، سران باشگاه بنفیکا از خرید رائول د توماس 24 ساله خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن با قراردادی 20 میلیون یورویی به بنفیکا پیوسته وقراردادی 5 ساله را که تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت به امضا رسانده است. مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او، 100 میلیون یورو خواهد بود.

در بیانیه منتشره از سوی باشگاه رئال مادرید می خوانیم:«دوباشگاه رئال مادرید و  اسپورتینگ بنفیکا بر سر انتقال رائول د توماس به باشگاه پرتغالی به توافق رسیدند. سران رئال مادرید از رائول د توماس بابت تعهدش از زمان حضور در این باشگاه و درتیم پایه ای رئال تشکر می کنند و برای او بهترین ها را آرزومندند.»

روز دوشنبه روزنامه آ.اس در گزارشی اعلام کرده بود که توافقات نهایی برسر انجام این انتقال حاصل شده. روز سه شنبه د توماس همراه با مدیربرنامه هایش به لیسبون سفر کرد تا قرارداد جدیدی را به امضا برساند. د توماس سومین بازیکنی است که در بازار تابستانی از رئال مادرید جدا شده است. رئالی ها قبل از این مارکوس یورنته را با قراردادی 30 میلیون یورویی (به اضافه 5 میلیون یورو مبلغ متغیر) به اتلتیکومادرید فروختند و متئو کواچیچ را به قیمت 45 میلیون یورو به چلسی واگذار کردند. بدین ترتیب رئالی ها در تابستان امسال از فروش بازیکنانشان 95 میلیون یورو درآمدزایی داشتند و در روزهای آتی انتقال تئو به میلان با قراردادی 20 میلیون یورویی قطعی خواهد شد.

رائول د توماس فصل گذشته به صورت قرضی در رایو وایه کانو بازی کردو یکی از ارزشمندترین مهره های این تیم بود. او مجموعا در 34 بازی برای رایو به میدان رفت و موفق به زدن 14 گل شد. د توماس با اطلاع از اینکه فرصت چندانی برای بازی کردن در رئال مادرید نخواهد داشت، در نهایت به بنفیکا قهرمان فصل گذشته لیگ پرتغال منتقل شد و فصل آینده می تواند با پیراهن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

6363