رسمی/ ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی/ ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید پیوست

سایت رسمی فوتبالی- ژائو فلیکس بازیکن 19 ساله و آینده دار دنیای فوتبال به اتلتیکو مادرید پیوست. هشت روز پیش بود که باشگاه بنفیکا اعلام کرده بود که این بازیکن با پیشنهادی 127.2 میلیون یورویی به اتلتیکو منتقل خواهد شد و حالا باشگاه مادریدی با انتشار ویدیویی این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، در این ویدیو ژائو فلیکس را در موزه پرادوی شهر مادرید می بینیم. این بازیکن پرتغالی، پنجمین خرید اتلتیکو در فصل 20-2019 است؛ آنها پیش از ژائو، مارکوس یورنته، رنان لودی، فلیپه مونتیئرو و اکتور اررا را به خدمت گرفته بودند. بدین ترتیب ژائو فلیکس گران ترین خرید تاریخ اتلتیکومادرید خواهد بود. تا پیش از این ، این عنوان دراختیار لمار بود که با قراردادی 70 میلیون یورویی در تابستان گذشته از موناکو به اتلتیکو پیوسته بود. 

ژائو فلیکس حالا چهارمین بازیکن گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال بعد از نیمار، امباپه و کوتینیو خواهد بود. اتلتیکویی ها برای جذب این بازیکن جوان 120 میلیون یورو بابت مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام این بازیکن به بنفیکا می پردازند، 6 میلیون یورو بابت نهایی شدن این انتقال که در بازه زمانی بلند مدت پرداخت خواهد شد و 1.2 میلیون یورو هم به پورتو پرداخته می شود؛ باشگاهی که ژائو بین 12 تا 16 سالگی در آن باشگاه بازی می کرد.

 بدین ترتیب اتلتیکو حالا یکی از پرمشتری ترین بازیکنان بازار اروپا را به خدمت گرفته است که به نظر می رسد ژائو بتواند آینده ای درخشان دراین تیم داشته باشد. او حالا قرار است جایگزین آنتوان گریزمان در رختکن اتلتیکویی ها بشود. اخیرا سیمئونه در مورد او گفته بود:« ما این پسر با مهارت را می خواهیم؛ چون او می تواند ایده های ما را به خوبی دریافت کند.»

ژائو فلیکس بدین ترتیب گامی بزرگ در کارنامه ورزشی اش برداشت. او فصل گذشته مجموعا در 43 بازی برای بنفیکا به میدان رفت و 20 گل به ثمر رساند و در همین سن و سال کم پیراهن تیم ملی بزرگسالان پرتغال را نیز به تن کرده و در بازی نیمه نهایی لیگ ملتهای اروپا 70 دقیقه مقابل سوئیس به میدان رفته بود.

6363