لباس سوم اتلتیکومادرید، آبی مثل سیتی

لباس سوم اتلتیکومادرید، آبی مثل سیتی

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه اتلتیکومادرید از لباس سومش برای فصل 20-2019 رونمایی کرده است. این لباس به رنگ آبی آسمانی است و برروی آن شعار«باور داشته باش و ببر » به چشم می خورد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه مادریدی برای معارفه لباس سومش، تصاویری از این لباس برتن ژائو فلیکس خرید جنجالی و تابستانی اش را منتشر کرده است. یقه این لباس به رنگ آبی تیره است و هفت ستاره که سمبل شهر مادرید است برروی جلوی یقه لباس به چشم می خورد. برروی بخش های مختلف لباس عبارت «اتلتی» دیده می شود. هواداران اتلتیکو مادرید، تیمشان را اتلتی می نامند.

این پیرهن آبی آسمانی با دو رنگ مختلف شورت ورزشی استفاده خواهد شد. اولین شورت ورزشی طراحی شده برای این پیراهن به همان رنگ آبی آسمانی پیراهن است و شورت ورزشی دوم به رنگ آبی تیره خواهد بود. جورابهای طراحی شده برای این ست ورزشی هم به رنگ آبی آسمانی خواهد بود و نواری به رنگ آبی تیره برروی بخش بالایی آن به چشم می خورد.

فروش لباس سوم اتلتیکومادرید در فروشگاه های رسمی باشگاه و همچنین وب سایت رسمی اتلتیکومادرید آغاز شده است.بدین ترتیب اتلتیکو مادرید برای فصل جاری سه لباس خواهد داشت: لباس اصلی این تیم به رنگ راه راه سفید و قرمز است؛ لباس دوم آنها ست ورزشی مشکی با جزئیاتی به رنگ قرمز است و لباس سوم آنها هم به رنگ آبی آسمانی خواهد بود.

6363