ارزش ژائو فلیکس دربازار بالاتر از ارزش کریس رونالدو!

ارزش ژائو فلیکس دربازار بالاتر از ارزش کریس رونالدو!

سایت رسمی فوتبالی- ارزش ژائو فلیکس ستاره جوان و پرتغالی اتلتیکومادرید روز به روز در حال افزایش است. در هفته های اخیر درخشش ژائو فلیکس در ترکیب اتلتیکو به نحوی بوده که بسیاری از ظهور یک ستاره جدید در دنیای فوتبال صحبت کرده و به تعریف و تمجید از او می پردازند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کارشناسان فوتبالی بر این باور هستند که اتلتیکومادرید با خرید ژآئو فلیکس سرمایه گذاری فوق العاده ای انجام داده و وب سایت ترنسفر مارکت که متخصص قیمت گذاری و ارزش سنجی بازیکنان دنیای فوتبال است، با ارزیابی دقیق قیمت بازیکنان، بر این صحبتها صحه گذاشته و طبق آنالیز کارشناسان ترنسفرمارکت، ارزش ژائو فلیکس به نوعی رکوردی تازه را به جای گذاشته است: از نظر ترنسفر مارکت، ارزش دقیق ژائو فلیکس 100 میلیون یورو است که 10 میلیون یورو از ارزش فعلی کریس رونالدو (که 90 میلیون یورو ارزیابی شده) بیشتر است.

ژائو فلیکس در سن 19 سالگی حالا ارزشی بالاتر از رونالدو دارد و این درحالی است که فصل جاری به تازگی شروع شده است. سران باشگاه اتلتیکو در بازار تابستانی برای خرید ژائو فلیکس 127 میلیون یورو هزینه کردند و باید منتظر ماند و دید که ارزش واقعی او در پایان فصل به چه میزانی برآورد خواهد شد. در هفته های اخیر هرزمان که ژائو فلیکس درترکیب اتلتیکو قرار گرفته، باعث حیرت هواداران فوتبال شده و همین سطح توقعات را از این بازیکن جوان بالا برده است. ارزش ژائو فلیکس در فصل گذشته که اولین فصل حضورش در تیم اصلی بنفیکا بود، حدودا 70 میلیون یورو برآورد شده بود و این درحالی بود که در ابتدای فصل گذشته، ارزش او حدود 2 میلیون یورو ارزیابی شده بود.

 6363