آلوز و توضیح در مورد پست جنجالی: احمق نیستم، منظورم آرژانتین بود

آلوز و توضیح در مورد پست جنجالی: احمق نیستم، منظورم آرژانتین بود

سایت رسمی فوتبالی- دنی آلوز مدافع باتجربه تیم ملی برزیل اندکی بعد از برد پرو مقابل شیلی و صعود این تیم به فینال کوپا آمه ریکا پستی را در توئیتر منتشر کرد که این پست جنجالهای فراوانی را به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، حالا و در پی جنجالهای فراوانی که به پا شده، آلوز تصمیم گرفته تا درمورد این پست توضیحاتی را ارائه کرده و شفاف سازی کند. او در توضیحاتش اعلام کرده که با مشخص شدن پرو به عنوان حریف تیمش درفینال کوپا آمه ریکا، او کار قهرمانی برزیل دراین تورنمنت را تمام شده نمی داند.

بعد از صعود پرو به بازی فینال، دنی آلوز در توئیترش نوشت:« تمام شد» و یک ایموجی را منتشر کرد که حالت تردید و شک را القا می کند.

این توئیت باعث شد تا خیلی ها فکر کنند که آلوز پرو را حریف قدرتمندی برای تیمش در بازی فینال نمی بیند و در نتیجه قهرمانی برزیل را در این تورنمنت قطعی می داند. اما حالا آلوز در اینستاگرام دراین باره توضیح داده و نوشته:« من احمق نیستم؛  در مورد تیم ملی آرژانتین صحبت می کردم.»

البته این توجیه آلوز چندان منطقی به نظر نمی رسد؛ چرا که او 24 ساعت بعد از برد برزیل مقابل آرژانتین و صعود سلسائو به بازی فینال این پست را منتشر کرد و زمان انتشار آن دقیقا، چند دقیقه بعد از برد و صعود پرو به بازی فینال بود.

با مشخص شدن تیمهای راه یافته به فینال کوپا آمه ریکا، حالا همه چشم انتظار مصاف دو تیم برزیل و پرو در بازی فینال هستند و شیلی و آرژانتین بازی رده بندی را برگزار خواهند کرد.

6363