عکس؛ سه جامی که مسی در تیم ملی آرژانتین به دست آورده است

عکس؛ سه جامی که مسی در تیم ملی آرژانتین به دست آورده است

پایگاه خبری فوتبالی - شروع رقابت های کوپا آمه ریکا نزدیک است و لیونل مسی خیلی دوست دارد که به همراه تیم ملی آرژانتین یک بار دیگر قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی ، لئو مسی تا چند سال پیش در تیم ملی آرژانتین هیچ جامی به دست نیاورده بود اما در سال 2021 این طلسم شکسته شد و بالاخره مسی توانست به همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی برسد. شاگردان لیونل اسکالونی در سال 2021 میلادی قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شدند و آن جام اولین جام ملی لیونل مسی بود.

در سال 2022، یک جام تحت عنوان فینالیسیما میان قهرمان یورو و قهرمان کوپا آمه ریکا برگزار شد و تیم ملی آرژانتین موفق شد با پیروزی مقابل تیم ملی ایتالیا، آن جام را هم فتح کند.

اما بدون تردید مهم ترین جام ملی لیونل مسی که تا به امروز آن را به دست آورده است، جام جهانی 2022 قطر است. لیونل مسی به همراه آرژانتینی ها در فینال جام جهانی 2022 قطر با پیروزی مقابل تیم ملی فرانسه موفق شد قهرمان این رقابت ها شود.

لئو مسی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به دنبال چهارمین جام ملی خود خواهد بود. مسی 36 ساله است و این احتمال وجود دارد که این تورنمنت، آخرین تورنمنت ملی مسی باشد.

1471