عکس؛ استوک‌های جدید مسی برای کوپا آمه‌ریکا

عکس؛ استوک‌های جدید مسی برای کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمه ریکا از بامداد جمعه شروع می شود و تیم ملی آرژانتین از ساعت 3:30 به مصاف تیم ملی کانادا می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت یاران لیونل مسی چه شروعی در این رقابت ها خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، کمپانی آدیداس که سال ها است اسپانسر لیونل مسی است، به تازگی از استوک ها و کفش های لئو مسی برای بازی های کوپا آمه ریکا 2024 رونمایی کرده است. نام این استوک ها "F50 ELITE FG MESSI" است و باید دید که فوق ستاره آرژانتینی چه عملکردی با این استوک ها در رقابت های کوپا آمه ریکا خواهد داشت.

تیم ملی آرژانتین در دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا با تیم های کانادا، پرو و شیلی هم‌گروه شده است و در اولین بازی خود با تیم ملی کانادا روبرو خواهد شد و باید دید که آرژانتینی ها چه عملکردی از خودشان در این دیدار نشان می دهند.

لیونل مسی به دنبال این است تا یک بار دیگر هم قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شود. مسی در سال های اخیر دستاورد های خوبی در تیم ملی آرژانتین داشته است و موفق شده است قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 و قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را تجربه کند.

1471