مشخص شدن برنامه بازیهای نیمه نهایی کوپا آمه ریکا

مشخص شدن برنامه بازیهای نیمه نهایی کوپا آمه ریکا

سایت رسمی فوتبالی- با برگزاری بازی های مرحله یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا و مشخص شدن 4 تیم راه یافته به این مرحله، حالا مشخص شد که در دور بعدی این رقابتها، دو تیم برزیل و آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت و بازی بعدی نیمه نهایی، جدال دو تیم شیلی و پرو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرو آخرین تیمی بود که سهمیه حضور در جمع 4 تیم برتر این دوره از رقابتهای کوپا آمه ریکا را به دست آورد و آنها با غلبه بر اروگوئه در ضربات پنالتی به نیمه نهایی رسیدند. پرویی ها باید در دور بعدی این رقابتها به مصاف شیلی ای برود که آنها نیز در ضربات پنالتی توانسته بودند کلمبیا را از پیش رو بردارند.

بازی دو تیم شیلی و پرو در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، روز چهارم جولای ساعت 5 بامداد در شهر پورتو الگره برگزار خواهد شد و دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، یعنی جدال برزیل و آرژانتین است که این بازی در ورزشگاه مینیئرائوی بلو اوریزونته ودر ساعت 5 بامداد روز 3 جولای انجام خواهد گرفت.

در این بازی لیونل مسی باید مقابل کوتینیو و آرتور، هم تیمی های برزیلی اش در رختکن بارسا به میدان برود تا بتواند جواز حضور در فینال کوپا آمه ریکا را به دست بیاورد و لوئیس سوارز مهاجم باتجربه تیم ملی اروگوئه با حذف تیمش مقابل پرو، باید بازیهای نیمه نهایی و فینال را از خانه دنبال کند.

6363