پیشکسوت پرسپولیس: تجربه باقری به کمک هر مربی در پرسپولیس می آید

پیشکسوت پرسپولیس: تجربه باقری به کمک هر مربی در پرسپولیس می آید

وب سایت رسمی فوتبالی- رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بهترین تصمیم برای شرایط حال حاضر پرسپولیس انتخاب سرمربی خوب و رزومه دار است.

به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به گزینه های مطرح شده برای جانشینی برانکو گفت: برخی از این نفرات چهره های شناخته شده ای هستند. پرسپولیس باید براساس رزومه و کارنامه این مربیان، بهترین انتخاب را داشته باشد.
وی در ادامه افزود: من قبلا هم گفته بودم با توجه به اوضاع نمی توان مربی داخلی برای پرسپولیس انتخاب کرد. ما مربیان با دانش داخلی خوبی داریم اما اوضاع حال حاضر پرسپولیس باید فقط به یک مربی خارجی سپرده شود.
یوسفی در خصوص شروع تمرینات با کریم باقری خاطرنشان کرد: کریم تجربه خوبی در پرسپولیس دارد و می تواند از عهده این مسئولیت برآید. ضمن این که حضور باقری در کنار مربی خارجی می تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد. کریم حدود 5سالی است که روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد و اصطلاحا به چم و خم کار وارد است.
این پیشکسوت پرسپولیس در پایان به خبرنگار فوتبالی گفت: شنیده ام که قرار است ظرف یکی دو روز آینده سرمربی معرفی شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا زمان برای پرسپولیس بیش از این از دست نرود.

4344