رحیم یوسفی: عکس‌های بازیکن پرسپولیس را در تمرین دیدم حالم گرفته شد/ خوش استقبال و بدبدرقه نباشیم

رحیم یوسفی: عکس‌های بازیکن پرسپولیس را در تمرین دیدم حالم گرفته شد/ خوش استقبال و بدبدرقه نباشیم

پایگاه خبری فوتبالی- رحیم یوسفی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: وقتی عکس‌های عیسی آل کثیر را سر تمرین پرسپولیس دیدم حالم گرفته شد که چرا قرارداد بازیکنی که در بازی رسمی پرسپولیس مصدوم شده و رباط پاره کرده، تمدید نشده است!

به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی معتقد است باشگاه‌های ایرانی باید قدر بازیکنان با تعصب و زحمتکش خود را بیشتر بداند.‌هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ با بیان این جمله گفت: به نظر من نباید خوش استقبال و بد بدرقه باشیم. وقتی عکس‌های عیسی آل کثیر را سر تمرین پرسپولیس دیدم حالم گرفته شد که چرا قرارداد بازیکنی که در بازی رسمی پرسپولیس مصدوم شده و رباط پاره کرده، تمدید نشده است!
وی ادامه داد: در تمام تیم‌های دنیا مرسوم است از بازیکن مصدوم حمایت می‌کنند. فوتبالدوستان ایرانی هنوز که هنوز است باشگاه اوساسونا اسپانیا را با حمایت بی‌دریغش از جواد نکونام در هنگام مصدومیت به یاد می‌آورند. آنها نه‌تنها قرارداد این بازیکن ایرانی را با وجود مصدومیت تمدید کردند، که در یکی از بازی‌های لالیگا، همه بازیکنانشان پیراهنی به تن کردند که روی سینه آن عکس نکونام بود.

تیم الاهلی قطر هم چند سال پیش رفتار مشابهی با فریدون زندی انجام داد و بعد از یک مصدومیت سخت، درحالی‌که به‌نظر می‌رسید فوتبال این بازیکن برای همیشه به پایان رسیده، قراردادش را تمدید کرد.

رحیم یوسفی افزود: این حداقل کاری است که می‌توان برای عیسی آل کثیر انجام داد آن هم در شرایطی که من شنیدم آخرین قرارداد او حدود ۳ و نیم میلیارد تومان بوده است. فراموش نکنیم دو سال پیش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مربیان پرسپولیس ضمن تعریف و تمجید از آل کثیر مصاحبه کرده و گفتند او با انگشت پای شکسته برای این تیم بازی کرده و گل زده است. آیا آن روزها فراموش شده اند؟

هافبک متعصب و جنگنده اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به خرید جدید این تیم یادآور شد: یورگن لوکادیا مهاجم خوب و کارنامه داری است که تازه به پرسپولیس آمده و امیدوارم مثمر ثمر باشد اما یکی دیگر از دلایلی که در مورد عیسی آل کثیر حرف زدم همین حجم از تبلیغات برای بازیکن تازه وارد و فراموش کردن عیسی آل کثیر است. او گل‌های فراموش نشدنی برای پرسپولیس در آسیا زد و ما را به فینال لیگ قهرمانان رساند ضمن آن که در دربی هم گل پیروزی زده است.

رحیم یوسفی افزود: پیشنهاد من به باشگاه پرسپولیس این است که هر چه زودتر کاری را با عیسی آل کثیر انجام دهند که باشگاه اوساسونا با جواد نکونام انجام داد. چه اشکالی دارد یک باشگاه ایرانی این اقدام ارزشمند را تکرار کند؟ در فوتبال ایران ما خیلی راحت اسم یک بازیکن را پس از مصدومیت از لیست کنار می‌گذاریم و با او خداحافظی می‌کنیم. چرا؟‌ ما لقب فرهنگی، ورزشی را هم یدک می‌کشیم.

وی تصریح کرد: من نه فک و فامیل عیسی آل کثیر هستم و نه او را می‌شناسم اما باید این حرف‌ها را می‌زدم. انتظار می‌رود باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس در همه زمینه‌ها الگو باشد و این اقدام هم یک کار اخلاقی و ارزشی است. هر چند بعید می‌دانم کسی اساسا این حرف‌ها را بشنود و گوش فرا دهد.

7777