رحيم يوسفی: ما كه بالاتر از علی پروين نيستيم

رحيم يوسفی: ما كه بالاتر از علی پروين نيستيم

وب سايت رسمی فوتبالی- پيشكسوت پرسپوليس معتقد است بازيكنان تيم بايد بازی با الاهلی و نتيجه آن را به دست فراموشی سپرده و خود را برای جدال برابر سپاهان آماده كنند.

به گزارش فوتبالی، رحيم يوسفی در مورد جدال پرسپوليس در برابر الاهلی كه منجر به باخت سرخ ها شد به خبرنگار فوتبالی گفت: تيم در نيمه اول اين ديدار خوب كار كرد اما در نيمه دوم يك مقدار بازی پرسپوليس افت كرد كه به نظر می رسيد كه علت آن مشكل بدنی بچه ها بود، مساله ای كه باعث شد در نيمه دوم عملكرد فنی تيم با افت روبرو شود. 

يوسفي در ادامه گفت: بهتر است كه ما در چنين شرايطی انتقاد نكنيم چون تجربه نشان داده كه در اين صورت هواداران ازدست ما ناراحت می شوند و بعضا در فضای مجازی واكنش های بدی عليه ما دارند. ما اگر انتقادی هم می كنيم ، دشمن پرسپوليس نيستيم و صلاح تيم را می خواهيم. ما كه بالاتر از علی پروين نيستيم. ديده ام كه حتی علی آقا هم كه انتقاد می كند با او بد برخورد می شود. 

يوسفی در ادامه با اشاره به حساسيت بالای بازی پرسپوليس در برابر سپاهان گفت: به اعتقاد من برانكو در این بازی بايد بيشتر روی جنبه روحی و روانی تيم كار كند. بچه ها بايد اين باخت را فراموش كنند و تمام تمركز خود را به بازی های باقی مانده در ليگ معطوف نمايند. حالا بايد ليگ قهرمانان آسيا را فراموش كنند و تمام فكر و ذكرشان را به بازی های ليگ برتر بگذارند.

7655