رحیم یوسفی: برانکو باید آرامش را به تیم برگرداند/ حیف شد اما حالا باید حذف را فراموش کرد

رحیم یوسفی: برانکو باید آرامش را به تیم برگرداند/ حیف شد اما حالا باید حذف را فراموش کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم برانکو در برابر پاختاکور شروع خوبی نداشت و در نهایت نتوانست نتیجه لازم را کسب کرده و حذف زودهنگامی را از لیگ قهرمانان آسیا داشت. 

 به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی در گفتگو با فوتبالی با اشاره به بازی پرسپولیس در تاشکند گفت: بر خلاف همیشه پرسپولیس در این بازی شروع خوبی نداشت و مشخص بود که تمام توان بازیکنان بسیار کم است و قوای جسمانی شان خیلی تحلیل رفته است. من هم متعجب بودم که چرا این اتفاق رخ داده است. یوسفی در واکنش به اشتباهات داوری در این دیدار و نقش آن در ناکامی پرسپولیس خاطرنشان کرد: درست است که داور چند اشتباه بزرگ علیه پرسپولیس داشت اما اشتباهات داوری هم جز فوتبال است. اگر بچه ها در این بازی بهتر عمل می کردند و از فرصت هایی که داشتند استفاده می کردند، این امکان وجود داشت در مقابل اشتباه داوری هم پیروز شوند. 

یوسفی در ادامه گفت: نکته ای که در این بازی و چند بازی اخیر از پرسپولیسی‌ها دیدم و برایم قابل هضم نیست، عصبی بازی کردن و  پرخاشگری بازیکنان در طول بازی هایشان است که برای من جای تعجب دارد. برانکو با آرامش در کنار زمین ایستاده است اما شاگردانش در زمین به کوچک ترین تصمیمات داور اعتراض می کردند. برانکو باید آرامش خود را نیز به زمین منتقل می‌کرد. 

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ترکیب اولیه و تغییراتی که برانکو در این دیدار نسبت به بازی‌های قبل در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرده بود، گفت: حق هر مربی است که در مورد ارنج تیم تصمیم نهایی را بگیرد اما اگر من به جای برانکو بودم از تمام قدرتم در این بازی برای صعود استفاده می کردم. یوسفی گفت: باید در بازی های باقی مانده این اتفاق فراموش شود و من مطمئن هستم که برانکو کار خود را به خوبی بلد است و می تواند روحیه را به تیم بازگرداند. پرسپولیس ۲ بازی مهم در لیگ و بازی های مهمی تا قهرمانی در جام حذفی دارد، حیف شد که خیلی زود حذف شدیم اما حالا نیز باید کاری کنیم ۲ فرصت ایده آل قهرمانی از دست نرود.

7655