رحیم یوسفی: دشمن پرسپولیس نیستیم/ نفت را ببریم، مقابل پاختاکور هم نتیجه می گیریم

رحیم یوسفی: دشمن پرسپولیس نیستیم/ نفت را ببریم، مقابل پاختاکور هم نتیجه می گیریم

وب سایت رسمی فوتبالی- یکی از پیشکسوتانی که این روزها با برخی از مصاحبه های انتقادی اش با موضع گیری از سوی هواداران مواجه شده است، رحیم یوسفی است اما او معتقد است انتقادهایش به خاطر علاقه اش به پرسپولیس است نه تخریب تیم و باشگاه.

به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی هافبک سال های گذشته پرسپولیس در مورد اوضاع فعلی پرسپولیس می گوید: متاسفانه شرایط فنی و تیمی پرسپولیس چندان خوب نیست. منظور من از شرایط بد نه فقط تکیه بر باخت برابر فولاد و تساوی برابر نفت مسجد سلیمان است. بلکه اعتقاد من براین است که تیم در نیم فصل دوم حتی در روزهایی که برد هم کسب کرده، نتواسته است عملکرد فنی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: اگر من و امثال من از پرسپولیس انتقاد می کنیم دلیلش این نیست که دشمن پرسپولیس هستیم و ادعایی برای حضور در پرسپولیس داریم، بلکه به این خاطر است که پرسپولیس را دوست داریم و نمی خواهیم اوضاع تیم محبوب مان نامناسب باشد. 

یوسفی گفت: من هیچ وقت از برانکو انتقاد نمی کنم و حتی در مورد  ترکیب تیم هم نظر نمی دهم، بلکه معتقدم پرسپولیس با توان و پتاسیلی که در اختیار دارد باید یک سرو گردن از بقیه تیم ها بالاتر باشد اما متاسفانه تیم درنیم فصل دوم افت عجیبی داشته و حتی در مقایسه با فصل قبل هم نمایش ضعیفی را ارئه کرده است. 

هافبک سابق پرسپولیس در مورد بازی برابر نفت آبادان تصریح کرد: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. البته امتیاز خاص پرسپولیس در این دیدار استفاده از امتیاز میزبانی است که می تواند کمک شایانی برای  پرسپولیس باشد تا از این دیدار دست پر زمین را ترک کند. نفت تیم سختکوشی است و پرسپولیس باید با برنامه برای این دیدار به میدان برود.

رحیم یوسفی در پایان در خصوص جدال اول سرخ ها در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا  برابر پاختاکور ازبکستان که قرار است روز سه شنبه هفته پیش رو در استادیوم آزادی برگزار شود، تصریح کرد:  به نظر من عملکرد و نتیجه ای که پرسپولیس در برابر نفت آبادان کسب می کند می تواند تاثیر مستقیمی در این دیدار و نتیجه اش داشته باشد و  گام اول را محکم بردارد. من امیدوارم پرسپولیس بتواند در این 2 دیدار مهم عملکردی در حد نامش داشته باشد. 

7655