رحیم یوسفی: کمک گرفتن از هواداران هم یک راهکار است

رحیم یوسفی: کمک گرفتن از هواداران هم یک راهکار است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باشگاه باشگاه باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اوضاع فعلی را سر و سامان دهد.  

به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی در خصوص حواشی اخیر در مورد طلب برانکو و حواشی آن گفت: خیلی وقت پیش می بایست با برانکو و دیگر پرسپولیسی ها تسویه حساب می شد. در حال حاضر امسال فصل ویژه ای برای پرسپولیس بود و همه تلاش کرده بودند نتایج را کسب کنند از حق هم نگذریم باید بگویم همه اعضای تیم از کادر فنی و بازیکن سنگ تمام گذاشتند تا تیم نتایج خوبی را کسب کند. به اعتقاد من نه تنها می بایست با برانکو و کلیه پرسپولیسی‌ها تسویه حساب می کردند بلکه پاداش فصل خوب و نتایج فوق العاده نیز باید به آن ها پرداخت  می شد.

یوسفی با اشاره به معضل نوسانات ارزی و تامین بودجه مورد نظر برای هزینه‌های پرسپولیس خاطر نشان کرد : مهمترین مساله که باعث شد پرداخت بدهی برانکو با تاخیر روبرو شود نوسانات عرض مشکلات اقتصادی ایران بود اون همه دست به دست هم بدهد این مشکل را حل کرده و نه تنها بحران جامعه را از بین می برد بلکه باعث من پرسپولیس با آرامش خود را برای فصل هر کار دیگری آماده کند.

 یوسفی در پایان با اشاره به راهکار استفاده از کمک هواداران برای پرداخت بدهی پرسپولیسی ها گفت:  پرسپولیس هواداران زیادی دارد و شاید بتوان از آنها هم کمک گرفت. به هر حال این مساله هم یک راه حل است  و شاید بتوان از این راه هم برای کمک به باشگاه استفاده کرد.

7655