درآمد عجیب همسر ایکاردی از صحبت های خواهر این بازیکن!

درآمد عجیب همسر ایکاردی از صحبت های خواهر این بازیکن!

سایت رسمی  فوتبالی - جنگ میان واندا نارا همسر ایکاردی و ایوانا خواهر بازیکن آرژانتینی به مراحل جدیدی رسیده است. این دو زمانی با هم دوست بودند اما در ماه های اخیر در شبکه های اجتماعی مدام علیه هم صحبت می کنند.

به گزارش فوتبالی، آنا روزنفلد، وکیل واندا نارا در صحبت هایی عجیب ادعا کرده که هر بار ایوانا در مورد او صحبت کند، باید مبلغی به حساب این مدل واریز شود.در ماه های اخیر درگیری میان واندا و ایوانا به شبکه های اجتماعی و رسانه ها کشیده شده است.

وکیل همسر ایکاردی در بیانیه ای توضیح داده است:"با واندا در مورد حرفهای ایوانا صحبت کردم. دو ماه پیش شکایتی رسمی را از ایوانا به خاطر توهین به شخصیت واندا تنظیم کردیم و به دادگاه فرستادیم. ایوانا می خواهد از نام و شخصیت همسر ایکاردی استفاده کند تا به شهرت برسد و نفع مالی ببرد. خواهر ایکاردی اخیرا در یک برنامه تلویزیونی حاضر می شود و علیه واندا صحبت می کند اما باید بگویم که بر اساس توافقی که داشتیم، هر بار که ایوانا به موکلم اشاره کند شبکه تلویزیونی آرژانتینی باید چهار هزار یورو غرامت بپردازد.ایوانا می خواهد با استفاده از شهرت واندا که هر روز در تلویزیون ایتالیا حاضر می شود و مائورو که فوتبال بازی می کند به شهرت برسد."