لحظه‌ای که ایکاردی و مرتنز، اشتباه مهاجم گالاتاسرای را مسخره کردند

لحظه‌ای که ایکاردی و مرتنز، اشتباه مهاجم گالاتاسرای را مسخره کردند

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویر شکار شده از نیمکت گالاتاسرای نشان می دهد که مائورو ایکاردی و دریس مرتنز در حال تمسخر ویلفرد زاها در زمان کنترل توپ اشتباه این بازیکن در بازی راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش فوتبالی، گالاتاسرای روز سه شنبه به مصاف باشگاه المپیا لیوبلیانا از اسلوونی در سومین مرحله راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. زاها اخیرا کریستال پالاس را ترک کرده تا راهی گالاتاسرای شود.

ایکاردی در مقابل تیم المپیا گل اول را در دقیقه 24 به ثمر رساند و زاها در نیمه دوم وارد زمین شد. در یکی از لحظات بازی، زاها برای استپ کردن توپ روی پاس، دچار مشکل شد و در نهایت توپ را به اوت فرستاد.

بعد از آن دوربین به سوی نیمکت رفت که کاملا مشخص بود که مرتنز و ایکاردی در حال بگو و بخند هستند و به نظر می رسید که هم تیمی جدیدشان را مسخره می کنند هر چند که شاید هم در مورد چیز دیگری حرف می زدند!

گالاتاسرای در مجموع دو بازی با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد و به مرحله بعدی راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا رسید. بازی آنها مقابل مولده خواهد بود که در صورت پیروزی می توانند حضورشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کنند.

گالاتاسرای که در این تابستان خریدهای زیادی داشته، حالا امیدوار است که با جذب حکیم زیاش و سرجیو راموس بتواند کیفیت ترکیبش را بالاتر ببرد.

4125