ایکاردی گران‌ترین خودروی دنیا را خرید

ایکاردی گران‌ترین خودروی دنیا را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو ایکاردی این بار هم خبرساز شد که البته این بار این خبر ربطی به رابطه اش با واندا نارا یا جنجال هایش در گالاتاسرای ندارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی با خرید یک خودروی گرانقیمت خبرساز شده است و گران ترین خودروی تاریخ را خریده است.  در حقیقت وی در صفحه خود در اینستاگرام از جدیدترین خودرویش پرده برداری کرده است : رولز رویس مدل "بوت تریل" که خود ایکاردی آن را تقویت کرده است و قیمت آن نیز بین 23 تا 25 میلیون یورو تخمین زده می شود. 

این خودرو از 1813 قطعه اختصاصی ساخته شده است که به صورت اختصاصی برای این خودرو به صورت دست ساز، طراحی شده است. در طراحی درون این خودرو از چوب با منبت فولاد ضدزنگ استفاده شده است. روکش صندلی ها چرمی است. مائورو ایکاردی در توصیف خودرویش از عبارت "متعلق به آینده" استفاده کرده است. 

از این خودرو فقط دو مدل دیگر در کل دنیا تولید شده است که هر کدام از آنها البته ویژگی های کاملا متفاوتی دارند و هر کدام از آنها ویژگی های شخصی سازی شده متفاوتی دارند. این خودرو حتی یک آشپزخانه قابل حمل دارد تا امکان برگزاری پیک نیک در فضای آزاد را برای صاحبان خود فراهم سازد. یخچال برای نگهداری نوشیدنی ها و ظروف آشپزخانه تولید شده توسط شرکت "کریستوفل "در پاریس بخش های دیگری از امکانات آن هستند

4125