دوازده بازیکن در لیست فروش پی‌اس‌جی

دوازده بازیکن در لیست فروش پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی جدید پی اس جی می داند که باید ترکیبش را خلوت کند و با فروش بازیکنان مازاد، جا را برای چهره های جدید باز کند که به نظر می رسد که در حال حاضر لیست مازادهایش شامل دوازده بازیکن می شود.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسی در حال حاضر بیش از 30 بازیکن در لیستش دارد و در ابتدا صرفنظر از آینده امباپه، باید شمار زیادی از بازیکنانش را بفروشد. اکیپ گزارش داده است که لیست مازاد کنونی پی اس جی را دوازده بازیکن تشکیل می دهند: ایکاردی، پمبله، کیلور ناواس، دیالو، واینالدوم، اکیتیکه، پاردس، داگبا، درکسلر، بیتشیابو، کورزاوا و برنات.

بسیاری از این بازیکنان از قرارداد قرضی خود برگشته اند و فصل گذشته هم جایی در پی اس جی نداشته اند. پی اس جی سال گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی روی اکیتیکه داشته اما به نظر می رسد که این بازیکن نتوانسته با جو پاریس خو بگیرد. پی اس جی شاید تصمیم بگیرد که این بازیکن را یک سال به تیمی دیگر قرض بدهد تا تجربه اندوزی کند. پی اس جی امید زیادی به درآمدزایی از مازادهایش ندارد اما با جدایی آنها می تواند فشار دستمزدها را کم کند و برای چهره های جدید جا باز کند. آنها منتظر جدایی بازیکنان مازاد هستند تا خریدهای جدیدشان نظیر کانگ این لی را اعلام کنند و البته به سراغ چهره های نامدارتری بروند.

4125