مهاجم پی‌اس‌جی در آستانه انتقال به باشگاه ترکیه‌ای با 10 میلیون یورو

مهاجم پی‌اس‌جی در آستانه انتقال به باشگاه ترکیه‌ای با 10 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - گالاتاسرای در آستانه قطعی کردن قرارداد مائورو ایکاردی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، نشریه اکیپ گزارش داده است که باشگاه ترکیه ای در آستانه نهایی کردن قرارداد مائورو ایکاردی قرار دارد. مهاجم آرژآنتینی به واسطه گلها و عملکرد خوبش در حضور قرضی در گالاتاسرای در  فصل گذشته، محبوبیت زیادی میان هواداران پیدا کرده و مدیران تیم ترکیه ای حاضر شدند تا برای انتقالش ده میلیون یورو به پی اس جی بپردازند. انتظار می رود که ایکاردی برای امضای قرارداد جدیدش در روزهای آینده  به ترکیه سفر کند.

مائورو ایکاردی پس از چند سال ناخوشایند، بالاخره فصل گذشته در گالاتاسرای احیا شد. بازیکن آرژآنتینی گلهای مهمی را برای تیم ترکیه ای به ثمر رساند  و در حضور قرضی خود با ثبت 23 گل و هشت پاس گل در 26 بازی خوش درخشید. 

ایکاردی در سال 2019 به صورت قرضی از اینتر به پی اس جی پیوست. پاریسی ها یک سال بعدش برای قطعی کردن قراردادش 50 میلیون یورو پرداختند. او در 92 بازی در پی اس جی 38 گل به ثمر رساند. پی اس جی در تلاش است تا ترکیبش را کوچک کند و جدایی ایکاردی می تواند در این زمینه به انها کمک کند. ایکاردی از تیم هایی نظیر میلان، اینتر و یووه نیز پیشنهاد داشت اما به نظر می رسد که در نهایت تصمیم گرفته که به فوتبال ترکیه برگردد.

4125