بار گلزنی رئال مادرید روی شانه هافبک های تیم

بار گلزنی رئال مادرید روی شانه هافبک های تیم

سایت رسمی فوتبالی - با توجه به مصدومیت های پیاپی مهاجمان رئال مادرید، حالا بار گلزنی این تیم بر دوش هافبک ها قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک های رئال مادرید نقشی سرنوشت ساز در دو بازی اخیر و گلزنی برای این تیم در لالیگا داشته اند. وقتی تیم شدیدا به گل نیاز داشته، این مردان خط میانی بودند که به داد رئال رسیده و گل های سرنوشت سازی را در دو دیدار اخیر برابر رئال بتیس و سویا به ثمر رسانده اند. لوکا مودریچ و کاسمیرو شنبه شب برابر سویا گلزنی کردند و این در حالی است که مودریچ و دنی سبایوس در بازی قبلی برابر بتیس نیز موفق به باز کردن دروازه حریف شده بودند. چهار گل از هافبک ها نشان می دهد که اهمیت خط میانی در این تیم بسیار بالاست و تیم سولاری از نظر مهاجمان خود دچار مشکل است. در نتیجه به نظر می رسد که تجدید قوای خط میانی بسیار مهم و سرنوشت ساز باشد. 

رئال مادرید برابر سویا مدام حمله می کرد اما نمی توانست گلی به ثمر برساند. کاسمیرو در دقیقه 78 با شوتی سرکش از بیرون محوطه جریمه موفق شد دروازه حریف را باز کند و این در حالی بود که توماس واسلیک تلاش خود را برای مهار این توپ کرد اما موفق نشد. پنج دقیقه قبل از این اتفاق، این بازیکن برزیلی در آستانه باز کردن دروازه سویا با یک ضربه سر بود. یک هافبک رئال مادرید را برابر سویا جلو انداحت و یکی دیگر نیز گل اطمینان بخش این تیم را به ثمر رساند. مودریچ توپ را ربود و بدون اشتباه با دروازه بان سویا تک به تک شد و موفق به گلزنی شد. این دومین گل در دومین بازی متوالی این هافبک کروات بود. 

1070