آمادگی رونالدو برای بازگشت به تیم ملی پرتغال در سال 2019

آمادگی رونالدو برای بازگشت به تیم ملی پرتغال در سال 2019

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو که پس از اتمام بازی های جام جهانی و حذف پرتغال در مرحله یک هشتم این رقابت ها در بازی های ملی شرکت نکرده بود، آماده است تا در سال 2019 بار دیگر به ترکیب تیم ملی پرتغال بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدوی 33 ساله پس از تطبیق با شرایط و فضای باشگاه جدید خود، یوونتوس، حالا قصد دارد تعداد 154 بازی ملی خود را افزایش دهد. این فوق ستاره که در 24 بازی در تمامی رقابت ها برای یوونتوس 15 گل به ثمر رساند، اعلام کرده که آماده است تا در سال جدید میلادی بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند. او مدعی شده که پس از جام جهانی با مسئولان تیم ملی پرتغال به توافق رسیده تا در بازی های نیمه دوم سال به میدان نرود تا با شرایط خود در یوونتوس کنار بیاید. او در گفتگو با رکورد اظهار داشت: " به توافق رسیدیم که در بازی های حد فصل نیم فصل اول سری آ در تیم ملی حضور نداشته باشم. من 33 ساله هستم، به تازگی از یک کشور به کشور دیگری نقل مکان کردم. روش کار، هم تیمی و قونین حرفه ای و شخصی در این کشور متفاوت است. فکر می کنم این بهترین گزینه بود. "

پرتغال در 6 بازی خود پس از جام جهانی 3 پیروزی و 3 تساوی به دست آورد و توانست به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا نیز صعود کند. 

1070