سولسشر: آزمون بزرگی پیش رو داریم

سولسشر: آزمون بزرگی پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سه بازی روزهای حضور اوله گونار سولسشر موفق به ثبت پیروزی های پرگل شده اما هنوز در ثبت کلین شیت ناکام مانده است و سرمربی جدید یونایتد از نمایش تیمش خصوصا در نیمه اول مقابل بورنموث ابراز رضایت می کند.

سولسشر گفت: "در نیمه نخست ما نمایشی هجومی، با سرعت و انرژی فراوان ارائه دادیم و موفق شدیم توپ های عقب زمین را از آن خود کنیم. پاسخ ما به گل حریف بسیار خوب بود و ما بازی مقابل بورنموث را خیلی بهتر از دیدار برابر هادرسفیلد مدیریت کردیم.

شما باید همیشه به دنبال پیشرفت باشید و ما نیاز به ثبت کلیت شیت داریم. در لیگ برتر حتی یک لحظه نیز نباید غفلت کرد اما به هر حال نمی توان از حرکت خوب بازیکنان بورنموث نیز گذشت. به طور کلی عملکرد بسیار خوبی در خانه خود ارائه دادیم و جمعیت حاضر در استادیوم از تماشای این بازی لذت برند اما دیدار بعدی ما مقابل نیوکاسل یک آزمون بزرگ برای یونایتد خواهد بود."

سولسشر همچنین در مورد صحنه اخراج اریک بایی گفت: "او خودش نیز می داند که رفتار بی احتیاطی انجام داد اما گاهی اوقات بازیکنان برای باز پس گیری توپ هیجان زده می شود و چنین اتفاقاتی رخ می دهد."